ALLNET Nordics privatlivspolitik
Gælder fra: 16. april 2018
BAGGRUND: ALLNET Nordic A/S / ALLNET.dk forstår vigtigheden af dit privatliv. Vi respekterer og værdsætter alle vores kunders og leverandørers privatliv og vil kun indsamle og bruge persondata på måder, der er beskrevet her, og på en måde, der er i overensstemmelse med vores forpligtelser og dine rettigheder i henhold til loven i henhold til den generelle databeskyttelsesforordning (EU-forordning 2016/679) ("GDPR").
Hvis du vil vide, hvilke personlige data vi har om dig, kan du bede os om detaljer om disse personoplysninger og om en kopi af dem (hvor sådanne personoplysninger opbevares). Alle anmodninger om adgang til emner skal være skriftlige og sendes til info@allnet.dk
Du har ret til at få dine personoplysninger berigtiget, hvis nogen af dine personoplysninger, som vi opbevarer, er unøjagtige eller ufuldstændige. Kontakt os venligst ved hjælp af oplysningerne på info@allnet.dkfor at finde ud af mere.
Hvis du har grund til at klage over vores brug af dine personoplysninger, har du ret til at indgive en klage til Informationskommissærens kontor.
Dine personlige data bruges til følgende formål:
- Tilvejebringelse og administration af din konto.
- Leverer vores produkter OG/ELLER tjenester til dig. Dine personlige oplysninger er nødvendige for, at vi kan indgå en kontrakt med dig.
- Personliggør og skræddersy vores produkter OG/ELLER tjenester til dig.
- Kommunikerer med dig. Dette kan omfatte svar på e-mails eller opkald fra dig.
- Forsyne dig med oplysninger via e-mail OG/ELLER post, som du har tilmeldt dig (du kan til enhver tid afmelde eller framelde dig.
Med din tilladelse og/eller hvor det er tilladt ved lov, kan vi også bruge dine personlige data til markedsføringsformål, hvilket kan omfatte kontakt til dig via e-mail OG/ELLER telefon med information, nyheder og tilbud om vores produkter OG/ELLER tjenester.
Du vil ikke blive sendt nogen ulovlig markedsføring eller spam. Vi vil altid arbejde for fuldt ud at beskytte dine rettigheder og overholde vores forpligtelser i henhold til GDPR og Privacy and Electronic Communications (EC Directive) Regulations 2003, og du vil altid have mulighed for at fravælge det.
Dine personlige data opbevares i følgende perioder (eller, hvor der ikke er nogen fast periode, vil følgende faktorer blive brugt til at bestemme, hvor længe de opbevares):
- Forretningskontraktrelaterede oplysninger såsom fakturering opbevares i den lovbestemte periode på 6 år;
- Forretningskontaktoplysninger for at muliggøre nødvendig forretningsinteraktion og aktiviteter opbevares ikke længere end nødvendigt, efter at forretningsforbindelsen er afsluttet.
Vi kan gemme eller overføre nogle eller alle dine personlige data i lande, der ikke er en del af Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (“EØS” består af alle EU-medlemsstater plus Norge, Island og Liechtenstein).
Det betyder, at vi vil tage yderligere skridt for at sikre, at dine personlige data behandles lige så sikkert og sikkert, som det ville være inden for EU/EØS og under GDPR. Vi bruger specifikke kontrakter med eksterne tredjeparter, der er godkendt af Europa-Kommissionen til overførsel af personoplysninger til tredjelande. Disse kontrakter sikrer de samme niveauer af persondatabeskyttelse, som ville være gældende under GDPR. Mere information er tilgængelig fra Europa-Kommissionen.
Vi kan nogle gange indgå kontrakter med følgende tredjeparter om at levere produkter OG/ELLER tjenester til dig på vores vegne. Disse kan omfatte betalingsbehandling, levering af varer og andre relaterede tjenester forbundet med opfyldelse af vores kontrakt med dig. I nogle tilfælde kan disse tredjeparter kræve adgang til nogle eller alle dine personlige data, som vi har. Disse tjenester omfatter:
- Kreditkortbetalingstjenester
- Kurertjenester såsom UPS og DPD.
Hvis nogen af dine personlige data er påkrævet af en tredjepart, som beskrevet ovenfor, vil vi tage skridt til at sikre, at dine personlige data håndteres sikkert, sikkert og i overensstemmelse med dine rettigheder, vores forpligtelser og tredjepartens forpligtelser i henhold til lov. Hvis nogen personlige data overføres uden for EØS, vil vi tage passende skridt for at sikre, at dine personlige data behandles lige så sikkert og sikkert, som det ville være inden for EU og under GDPR.
I nogle begrænsede omstændigheder kan vi være juridisk forpligtet til at dele visse personlige data, som kan omfatte dine, hvis vi er involveret i retssager eller overholder juridiske forpligtelser, en retskendelse eller instruktioner fra en regeringsmyndighed.
Hvis du vil vide, hvilke personlige data vi har om dig, kan du bede os om detaljer om disse personoplysninger og om en kopi af dem (hvor sådanne personoplysninger opbevares). Anmodninger om adgang til emnet skal ske skriftligt og sendes til info@allnet.dk
Vi kan ændre denne fortrolighedserklæring fra tid til anden. Det kan for eksempel være nødvendigt, hvis loven ændres, eller hvis vi ændrer vores virksomhed på en måde, der påvirker persondatabeskyttelsen.
ALLNET Nordics privatlivspolitik
Gælder fra: 16. april 2018 BAGGRUND: ALLNET Nordic A/S / ALLNET.dk forstår vigtigheden af dit privatliv. Vi respekterer og værdsætter alle vores kunders og leverandørers privatliv og vil kun indsamle og bruge persondata på måder, der er beskrevet her, og på en måde, der er i overensstemmelse med vores forpligtelser og dine rettigheder i henhold til loven i henhold til den generelle databeskyttelsesforordning (EU-forordning 2016/679) ("GDPR"). Hvis du vil vide, hvilke personlige data vi har om dig, kan du bede os om detaljer om disse personoplysninger og om en kopi af dem (hvor sådanne personoplysninger opbevares). Alle anmodninger om adgang til emnet skal være skriftlige og sendes til info@allnet.dk. Du har ret til at få dine personoplysninger berigtiget, hvis nogen af dine personoplysninger, som vi opbevarer, er unøjagtige eller ufuldstændige. Kontakt os venligst ved hjælp af oplysningerne på info@allnet.dkat finde ud af mere. Hvis du har grund til at klage over vores brug af dine personoplysninger, har du ret til at indgive en klage til Informationskommissærens kontor. Dine personlige data bruges til følgende formål:- Tilvejebringelse og administration af din konto.
- Leverer vores produkter OG/ELLER tjenester til dig. Dine personlige oplysninger er nødvendige for, at vi kan indgå en kontrakt med dig.
- Personliggør og skræddersy vores produkter OG/ELLER tjenester til dig.
- Kommunikerer med dig. Dette kan omfatte svar på e-mails eller opkald fra dig.
- Forsyne dig med oplysninger via e-mail OG/ELLER post, som du har tilmeldt dig (du kan til enhver tid afmelde eller framelde dig.
- Forretningskontraktrelaterede oplysninger såsom fakturering opbevares i den lovbestemte periode på 6 år;
- Forretningskontaktoplysninger for at muliggøre nødvendig forretningsinteraktion og aktiviteter opbevares ikke længere end nødvendigt, efter at forretningsforbindelsen er afsluttet.
- Kreditkortbetalingstjenester
- Kurertjenester såsom UPS og DPD.